divendres, 1 d’agost del 2014

Cartes de masmorra Warhammer Quest

Quan vaig veure que el meu amic Vicenç començava un blog on compartir amb la resta tots els progressos i inquietuts sobre wargames i miniatures de seguida vaig pensar: Què be estaria que tots hi poséssim una mica del nostre dia a dia amb una afició que portem tants anys gaudint! Així doncs, quan li vaig demanar que li semblava que hi participés i hem va dir que sí, no vaig dubtar ni un moment. M'agradaria aportar moltes coses a aquest blog, o sigui que sense explicar la meva història ni com vaig començar (ja tindré temps), aniré directament al gra.
Sempre m'han agradat les masmorres, el primer diorama que vaig veure va ser un bàrbar enfrontant-se a un esquelet, i des de llavors, qualsevol joc del gènere Dungeon Crawling m'ha cridat l'atenció. I així va passar amb Warhammer Quest, que des de el primer cop que el vaig jugar vaig pensar que tard o d'hora tindria el meu propi taulell, i amb els anys he anat aconseguint miniatures, taulells, normes, etc. Ara mateix tinc un munt de coses pendents, però l'última que he fet és les cartes que et permeten formar el taulell a mesura que jugues.

El primer que has d'aconseguir és imprimir totes les cartes que vulguis per formar el teu taulell. Jo ja tinc tot imprès i pràcticament tot retallat.

Reversos pendents de retallar
Faig servir unes tisores normals i corrents, procurant seguir el marge blanc que tenen al voltant. Queden així:


Ja només necessito una mica de cola de barra, un anvers i un revers i enganxar-les amb cura. De vegades les retoco després per a donar uniformitat a la carta, però sempre procurant que totes siguin iguals. Un cop seques, les guardo en fundes de plàstic, com amb les cartes de Màgic.


L'acabat final:



Hi ha moltes formes de fer aquestes cartes, amb acabats molt més duradors i millors, però en el meu cas prima el cost. El paper és DIN-A4 blanc, i les fundes de plàstic són les més barates, suficient donat que l'ús de les cartes no serà molt intens.



2 comentaris:

  1. Benvingut!

    Gràcies per ajudar-me a compartir les nostres vivencies i inquietuds del mon dels ninos per nens grans AKA miniautures :P

    ResponElimina
  2. Doy fe de que es un juego que genera mucho fun :) sobretodo las ratas jejeje. Que bien que nos lo he hemos pasado jugado!!! A ver si te animas con mas monstruos ;) ya sabes que puedes contar con mi colección del caos. Nos vemos el domingo!

    ResponElimina