dilluns, 27 de juliol del 2015

Mordheim: Wyrdstone objetive tokens

Una de les coses que gairebé sempre fas servir a una partida de Mordheim és alguna mena de marcador per representar pedra bruixa. Nosaltres feiem servir petites monedes fins que després de fer unes proves de bases per la meva banda i la del Manel, vaig veure que serien perfectes com a objectius de pedra bruixa.

Wyrdstone


Per realitzar les bases, primerament vaig "esculpir" trossos de pedra de una matriu de plàstic i la vaig enganxar a la base. Un cop sec, vaig emprimar la base amb pintura blanca i després la vaig pintar amb marró bestial. 
El següent pas és aplicar la pintura tècnica Agrellan Earth de GW. És recomanable no diluir-la amb aigua i aplicar una capa generosa perquè es pugui esquarterar bé. 



La meva recomanació és deixar-la reposar unes hores abans de treballar-hi.



Un cop sec realitzarem un pinzell sec de Bleached Bone.




Seguidament pintarem les pedres, amb una base de Dark Angel Green, farem dos llums, una amb Green Goblin i l'altre amb Bleached Bone amb Green Goblin(proporció 3/4 i 1/4). L'últim pas, per fer l'efecte glowing seran 2 pinzells secs al voltant de la base, el primer amb Goblin Green i l'últim més proper a la pedra amb Praxeti White.




Per fer les bases de la banda de Marauders del Manel farem servir un procés molt similar.

Aplicarem Mechrite Red com a base.



Apliquem el Martian Ironearth i il·luminem amb Tau Light Ocre.



A partir de aquí pintarem les pedres com a les primeres bases.



Per donar un toc d'uniformitat acabarem pintant els laterals de les bases amb Chaos Black.



Ja ho tenim. Fàcil, oi?






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada