dimarts, 17 de novembre del 2015

Mordheim: Merchant

El Mercader a Mordheim és una espasa de lloguer molt útil. No només te l'habilitat de Negociar, reduint els preus de productes sinó que també te accés a mercats sense tirada i pot tallar joies per vendre. 

Merchant
Com de costum, sempre intento aconseguir les miniatures originals del joc i aquesta no va ser una excepció.

El primer pas va ser netejar la miniatura amb aigua i sabó i emprimar-la de blanc.

No vaig quedar gaire content de l'emprimació de la miniatura. Tot i fer servir un pot refrescat a la nevera i sacsejar-lo durant 120 segons la cobertura de la pintura va ser una mica rugosa. 

Al ser un mercader i no un combatent vaig decidir pintar la miniatura amb colors extravagants. Sempre m'han agradat la combinació de blau i taronja, que vaig combinar amb uns tons marrons i els pantalons blancs, per mirar d'aprofitar la emprimació.






Amb aquest pintat tant senzill i net vaig passar a aplicar el dipping Strong Tone.


Un cop matejat es va aplicar la mateixa tècnica per la base que a la resta de miniatures de la banda. Aquí es pot veure el Mercader amb el Warlock i un Halfling.


I finalment, de nou la miniatura acabada. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada