dimarts, 17 de novembre del 2015

Mordheim: Warlock

Quan vaig comprar les primeres miniatures pel meu exercit de Comtes Vampirs vaig adquirir la miniatura del Warlock de Mordheim per fer-la servir com a Nigromant. Fent inventari de Fantasy vaig veure que la tenia i que realment no em calia com a Nigromant ja que en tinc uns 3 més així que vaig decidir afegir-la a la cua de treball de pintura de Mordheim.

Warlock
La miniatura esta plena plena de detalls i ha estat profundament divertida de pintar. Des de el familiar a l'espatlla, passant per les cartes arreu, el dimoni sortint de la motxilla o les urpes i boca de dimoni per rematar el bàcul de pedra bruixa.

Com sempre, el primer pas per pintar qualsevol miniatura és netejar-la bé amb aigua i sabó, llimar-la i emprimar-la de blanc.



La pell del nigromant volia que fos mes malaltissa que la de la resta de miniatures de la banda, tan humans com elfs així que vaig fer servir la nova pintura de carn de Citadel Flayed One Flesh. 

Les robes volia que tinguessin el blau com a color central amb el vermell com a contrapunt.






Aquest cop, per fer el glowing vaig fer servir el Glaze Verd de Games Workshop. El resultat ho diu tot.





Un cop acabada de pintar se li va aplicar Dipping Dark Tone per donar-li un to més fred.



Un cop l'antishine es va aplicar el mateix estil de base que la resta.


I la miniatura acabada i llesta per fer servir.




Com ho veieu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada